אולי אתם לא חייבים כימותרפיה?

טיפול מדוייק ומותאם אישית במעי גס גרורתי

מטרתנו במרכז Cancer Hope היא לסייע לכמה שיותר חולי סרטן לקבל טיפול מותאם אישית, מדוייק ויעיל, שיוביל לתוצאות הטיפול הטובות ביותר.

אנחנו עושים זאת בעזרת בדיקות מתקדמות במעבדות המובילות בעולם, ועל בסיס הידע והניסיון המצטבר של אלפי בדיקות בכל שנה. הבדיקות מאפשרות להתאים טיפול מכוון מטרה כנגד המוטציות או המנגנון הביולוגי המניעים את הגידול, וכך לחסוך בכימותרפיה, בתופעות לוואי ובזמן יקר.

העובדים במרכז Cancer Hope הם ביולוגים המתמחים בתחום הבדיקות המולקולריות והבנת המנגנונים הביולוגים המניעים את הגידול הסרטני. זאת כדי שנוכל לספק עבורכם את כל הידע הביולוגי הנחוץ להתאמת הטיפול התרופתי.

פי 6 יותר הצלחות בכיווץ הגידול
מחקר, שהוצג בכנס האונקולוגי העולמי ASCO, על 13,000 חולים ומבוסס על 346 מחקרים קליניים, מצא כי חולים שבעזרת בדיקה, הותאם להם הטיפול התרופתי באופן אישי, הראו פי – 6 יותר הצלחות בכיווץ של הגידול.

אולי אתם לא חייבים כימותרפיה?

כיום ישנן אפשרויות רבות לטיפול בסרטן, החל מכימותרפיה דרך תרופות ביולוגיות מכוונות מטרה ועד לדור החדש והמבטיח של אימונותרפיה וקיטרודה. בדיקה גנטית להתאמת הטיפול מזהה עבור כל חולה את הטיפול היעיל ביותר באופן אישי ויכולה לפתוח עבורו אופציות טיפוליות חדשות ומתקדמות.

עבור חולי מעי גס גרורתיים – היכולת לזהות מוטציות בעלות משמעות טיפולית וההבנה של מאפייני הגידול, יכולה להכווין לטיפול מדוייק, אפקטיבי ועם פחות תופעות לוואי.

בשנים האחרונות התוודענו לטיפולים חדשים המשפרים את איכות החיים בסרטן מעי גס. כיום נבדקות בבי”ח מספר מוטציות נפוצות הקשורות לסרטן מעי גס–MSI, BRAF, NRAS, KRAS.
חשוב לשים לב – ישנן עוד מוטציות נוספות פחות מוכרות או שקיימות בשכיחות נמוכה אצל חולי מעי גס גרורתי, לדוגמא- NTRK ו – HER2. מוטציות אלה לא נבדקות בשגרה בבית החולים וחשוב לבדוק אותם במעבדות מולקולריות בחו”ל.
בבדיקה גנטית מקיפה ניתן לזהות בצורה מדוייקת את כלל המוטציות, כולל מוטציות בשכיחות נמוכה, ולמצוא התאמה לטיפול מדוייק ויעיל. איתור מוטציות בגידול מאפשר להתאים טיפולים ביולוגיים או אימונותרפיים.

היתרון הגדול של טיפולים ביולוגים או אימונותרפיים הוא שהם ממוקדי מטרה, וכך המטופל חווה פחות תופעות לוואי תוך שמירה על איכות חיים ותפקוד ברמה טובה יותר.

* שלחו לנו למייל את תוצאות הבדיקות, אנחנו נעבור עליהם ונחזור אליכם במידה ויש צורך בבדיקות נוספות [email protected]

כל מה שאתם צריכים זה דגימת דם “חכמה”

למטופלים ולמשפחות חשוב תמיד לוודא שהם מקבלים טיפול מכוון מטרה עם פחות תופעות לוואי ונזקים למערכת החיסון.

על מנת לברר זאת, אנו מבצעים בדיקות מולקולריות מקיפות, מבוססות ריקמה או ביופסיה נוזלית, הכוללות דנ”א, רנ”א וחלבונים, כדי לאתר את המנגנון הביולוגי המניע את הגידול.

בשנים האחרונות בדיקות ביופסיה נוזלית תופסות מקום נרחב הן בהתאמת טיפול והן במעקב ואבחון. בדיקה באמצעות ביופסיה נוזלית שמרגישה כמו בדיקת דם פשוטה אך חכמה ומהירה, מייעלת את תהליך הבירור. דגימת הדם מבוצעת על ידי אחות מוסמכת המגיעה לבית המטופל. באמצעות ביופסיה נוזלית ניתן גם לעקוב אחר יעילות הטיפול הנוכחי, זיהוי של עמידות לטיפול או לאתר בשלב מוקדם סימנים לחזרת מחלה.

חשוב לדעת! סרטן המעי הגס היא מחלה ארוכת טווח ודינאמית. המוטציות שמאפיינות את הגידול משתנות עם הזמן והמשמעות היא שהמוטציות שמניעות את התפתחות הגידול משתנות והגידול עלול לפתח עמידות לטיפול הנוכחי.
מומלץ לבצע מעקב אחר השתנות הפרופיל המולקולרי של הגידול ולזהות האם הגידול פיתח עמידות או אם ישנן מוטציות מובילות אחרות. בהתאם לתוצאות הבדיקה ניתן יהיה לפתוח אופציות טיפוליות מתקדמות.

בלעדי בקנסר הופ – יעוץ מקצועי חינם וללא התחייבות

תהליך של התאמה אישית של הטיפול התרופתי הוא הרבה מעבר לבדיקה. לאחר שנלמד את התיק הרפואי, נקיים אתכם יעוץ מקצועי על השיקולים והאפשרויות שניתן לפתוח עבורכם על בסיס החידושים האחרונים בתחום הגידול.

בהמשך נקיים דיון מקצועי עם האונקולוג המטפל על סוג הבדיקה ואפשרויות הטיפול, כדי להפיק את המקסימום מתוצאות הבדיקה.

הצוות שלנו ינחה אותכם בקבלת ההחזרים מקופת החולים והביטוחים הפרטיים. בליווי שלנו המטופלים מקבלים בממוצע החזרים של 70% מעלות הבדיקה.

לאחר קבלת התוצאות תגיעו לפגישת הסבר מפורטת, ובמקביל נשתף פעולה עם האונקולוג שלכם על מנת שיישום התוצאות יהיה מיטבי.

אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך כדי שתגיעו לתוצאות הטובות ביותר.

 

ליעוץ מקצועי חינם וללא התחייבות חייגו

03-919-57-57

למידע נוסף ולשליחת פרטים לחצו כאן

מידע מקצועי לחולה

סיפורה של דר' פרידמן נטליה

טליה עלתה ארצה לבד בשנת 1999 מאופה שבבריה"מ. שם הייתה פעילה באקדמיה וסייעה רבות לקהילה היהודית. לאחר עלייתה ארצה החלה ללמד באולפן ועבדה בעבודות מזמנות

קרא עוד »

המצפן - ליווי ע"י סטודנטים לרפואה

*הליווי אינו מהווה ייעוץ רפואי או טיפול רגשי.

מעוניין לקחת חלק

חרבות ברזל הרשמה לליווי

האם הליווי הוא עבור מטופל/ת או בן/בת משפחה?

מתעניינים בתכנית מלווים

הרשמה לקבוצת תמיכה און ליין

יחד בדרך - הרשמה לליווי

האם הליווי הוא עבור מטופל/ת או בן/בת משפחה?
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

תרומה לארגון המצפן

ליווי מטופלים בסרטן
ע"י סטודנטים לרפואה

"המצפן" הוא ארגון התנדבותי שמטרתו להעצים מטופלים באמצעות כלים וידע שיעזרו להם לנהל ולהתמודד עם מחלת הסרטן. הליווי נעשה ע"י סטודנטים לרפואה שעוברים הכשרה מקצועית- מתוך מטרה להשפיע על הרופאים שיהפכו להיות.

תרומות יגיעו להכשרת הסטודנטים המלווים, ליצירת תכנים וכלים למטופלים, ולשאר הפעילות השוטפת של הארגון בהתאם למטרותיו.

דילוג לתוכן